نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3493
-
الف
+

«پژمان بازغی» و «روزبه حصاری» با یک فلم جنگی به سینماها می آیند

فلم «شوماه» با حضور «پژمان بازغی» و «روزبه حصاری» به روزهای پایانی فلمبرداری رسید.

به گزارش آی فیلم2، فلم سینمایی «شوماه» به کارگردانی «مژگان بیات» و تهیه‌کنندگی «دکتر عبدالمحمد نجیبی» در مراحل پایانی فلمبرداری قرار دارد.

این فلم یک ملودرام عاشقانه در بستر جنگ می باشد که با قلم «حمیدرضا علیقلیان» و بر اساس طرحی از مژگان بیات به نگارش درآمده است.

«پژمان بازغی» و «روزبه حصاری» بازیگران مرکزی این فلم هستند و فاطمه معتمدآریا، آریا توسلی، اشکان دلاوری، بهادر اورعی، کاوه ابراهیم، مسعود کشاورز، احمدرضا خانی، مجتبی کریمی، سعید اعتمادی، پرویز زیدی، محمد عطایی‌زاده، مارال عبداللهی و رضا نوری دیگر بازیگران این فلم هستند.

«پژمان بازغی» زاده‌ 19 اسد(مرداد) 1353 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

پژمان بازغی بازیگر سینما و تلویزیون، فعالیت حرفوی خود را در سال 1373 با بازی در فلم سینمایی «اعتراف» ساخته‌ «مجید فهیم‌خواه» آغاز کرد.

بازغی کارنامه‌‌ پرباری در سینما و تلویزیون دارد که مهم‌ترین و معروف‌ترین آن فلمی با نام «مأموریت در تهران» (1392) ساخته‌‌ «عرفان عسگری» است. این فلم پولیسی که حدود 10 میلیون دالر هزینه برداشت، توانست برنده‌ 11 کلت طلایی از جشنواره‌‌ی مسکو شود. 

این هنرمند در فلم‌هایی نظیر «سربازهای جمعه»، «کافه ستاره»، «دولت مخفی»، «انارهای نارس» و «ناهید» به نقش‌آفرینی پرداخته است.

از دیگر آثار این هنرمند که از شبکه آی فیلم2 به نشر رسیده است می‌توان به بازی در سریال هایی چون «مرد هزار چهره»، «تاوان»، «در جستوجوی آرامش»، «فاکتور 8»، «پایتخت1» و  «هشت و نیم دقیقه» اشاره کرد.

«روزبه حصاری» زاده ۱۲ دلو/بهمن ۱۳۶۶ در تهران، بازیگر سینما،تیاتر، تلویزیون، نوازنده و خواننده اهل ایران است.

از میان آثار تلویزیونی وی می‌توان به سریال‌هایی چون «سلام آقای مدیر»، «یادآوری»، «تاریکی شب، روشنایی روز» و «بچه مهندس ۳» اشاره کرد.

گفتنی است که «بچه مهندس1 و 2» پیش تر از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر